collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: De vreemdste opmerkingen van anderen over jou hond?  (gelezen 256346 keer)

Offline Timo jr

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1595 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Van de Hereheide Teckels
Re: De vreemdste opmerkingen van anderen over jou hond?
« Reactie #80 Gepost op: mei 29, 2010, 22:23:33 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
zwart is idd gevaarlijk... Benz, onze zwarte labrador, wordt als de gevaarlijkste beschouwd, altijd en overal. Als er volk bij de buren moet zijn en Benz is daar los, dan gaan ze dus niet over het padje langs de draad maar verder weg (en de buren hebben ons ook al gezegd dat al hun bezoek bang is van Benz). Nochtans zal het nooit Benz zijn die aan een broek hangt als je te dicht langs de draad komt  :weetniet: Benz is super braaf, een echte sok van een hond!

Bij Timo heb ik vaak discussie's gehad over het feit dat dat dus een rasechte jack russell is... Ik "nee meneer, echt nie, 't is gene zuivere", jawel hoor, intussen snokt meneer Timo zijne mond open om naar zijn gehemelte te kijken  :shock: (mirakel dat die niet gebeten is) en jawel, zwart gehemelte, HET bewijs!!! 't is ne zuivere!!!! Waar halen ze die wijsheid toch???
Op de dogsurvival in Averbode bv stonden een vriendin met haar rasechte Parson en ik met Timo bij mekaar, waarop voorbijgangers over Timo "das duidelijk ne jack russell, ma diejen andere, da weet ik toch nie zu"  :rolf:

De teckels worden gewoon uitgelachen met hun korte pootjes en lange lijfje, saucissen, stoofbuizen, tochthonden, enz  :weetniet: Van Eppo weten niet-honden-mensen (en eigenlijk ook veel wel-honden-mensen) gewoon niet wat het is.
Laatst op de HS,
instructeur: 'is iedereen er?'
een geleidster: 'nee, die n is nog wandelen, allez die n daar met haar deurmat'
ik: 'euh, hallo!'

Offline Sille

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #81 Gepost op: mei 29, 2010, 22:26:24 »
De ergste kreeg ik vorige week. Ik toonde aan een collega een foto van Flynn die ik heel mooi vond. Hij komt net uit het water en heeft een typische tollerlip. Zegt die collega: "Je zou die foto moeten insturen voor die wedstrijd van lelijkste hond."

Tof :roll: Trap anders ff op mijn hart ofzo :?

Offline Fieke

• warme hondenvriend
  • *
  • 53 HV-Punten
« Reactie #82 Gepost op: mei 29, 2010, 22:38:33 »
Negeren zo'n mensen Sille .

Mijne Seppe , geslaagde middelgrote kruising (gevonden en nooit geweten wat voor rassen erin zaten) werd ooit ook beschreven als mottig beest . Seppe had veel baard en ik vermoed dat die man daar jaloers op was of iets tekort kwam thuis .....

Zo'n opmerkingen laat je toch niet aan je hart komen !

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #83 Gepost op: mei 29, 2010, 22:59:11 »
Als ik iets tegen Hsel (uitgesproken als Heejzel) zeg, of haar bv op de hondenweide bij mij roep, kijken sommige nogal raar naar mij: 'Hebde gij uwen hond nu echt EZEL genoemd?'  :doh:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #84 Gepost op: mei 29, 2010, 23:06:06 »
Als ik iets tegen Hsel (uitgesproken als Heejzel) zeg, of haar bv op de hondenweide bij mij roep, kijken sommige nogal raar naar mij: 'Hebde gij uwen hond nu echt EZEL genoemd?'  :doh:

Kan ik mij voorstellen  :mrgreen:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #85 Gepost op: mei 29, 2010, 23:07:47 »
Kan ik mij voorstellen  :mrgreen:

Ja, waar zat ik met mijn verstand met de naamkeuze.   :doh:  Het ging tussen Heppi en Hsel, maar onbewust wist ik op voorhand blijkbaar dat ik nen EZEL ging krijgen.   :lol:

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #86 Gepost op: mei 29, 2010, 23:59:22 »
Een niet zo snuggere kennis die ik gelukkig heel weinig zie.

Toen ik Bruno pas had, oh ne kleine Dobermann erbij, hij trekt echt wel fel op zijn mama h (Bo was erbij) => nope is een Duitse Pinscher, is geen Dobermann is een volledig verschillend ras.

Een paar maanden geleden zag ik ze terug => zeg uwe hond is precies wel nie zo gezond h, diene groeit niet.

Is geen Dobermann, is een ander ras => ja ma hoe kan dat dan dat hij zo fel op zijn mama trekt (Bo was er ook weer bij), ge moet er echt mee naar de DA hoor

Ikke: "daar ging ik net heen" :doh:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #87 Gepost op: mei 30, 2010, 00:25:50 »
Ik kreeg op Beestjes en Baasjes de opmerking om te fokken met Vega..
'daar gaat ze langer door leven!'   :lol:

Castro is een cavia, vleermuis, ...
Kindjes zijn meestal ook bang van haar omdat ze snurkt, dat wordt door hen aanzien als grommen denk ik..
Nochtans is ze echt superlief naar kindjes toe  :yes:

Cuba ja.. die is gevaarlijk.. (en ik houd dat imago ook graag op hier in de buurt, ik wil niet dat iemand het in zijn hoofd haalt hem effe te gaan aaien.. :oops: nochtans is zijn gedrag al opmerkelijk verbeterd, ik vertrouw hem niet met vreemden)
In gesprekken over Dobermann's moet ik ook vaak aanhoren dat ze hun eigen baas dan attaqueren want hun kop is te klein voor hun hersenen.. :denk:

Offline Sisse

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #88 Gepost op: mei 30, 2010, 00:37:34 »
Iemand van de hondenschool zei over mijn boerenfok : dat zie je ook niet vaak he een jack russel met lange poten....

Offline malinois

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #89 Gepost op: mei 30, 2010, 00:38:15 »
het leukste was op een kermis aan de kust
toen mijn zoontje op de draaimolen zat stonden mijn vrouw en ik te wachten met de hond
toen er plots een dame ongevraagd mijn hond begon te aaien ik liet begaan maar had wel mijn hond onder bevel gezet
goh zij ze das ne braven welk ras is dat
toen ik antwoorde een amstaff was er plots moord en brand want das zo ene die bijt toen had ik zelf de tijd nie meer om te zeggen dat je de hond hebt zoals je hem kweekt
"Het verschil tussen mensen en dieren is dat dieren naar de stem van hun instinct luisteren en mensen niet naar de stem van hun verstand."

Offline Xtreme Taz

• hondenvriend pro
  • *
  • 184 HV-Punten
« Reactie #90 Gepost op: mei 30, 2010, 01:24:15 »
het leukste was op een kermis aan de kust
toen mijn zoontje op de draaimolen zat stonden mijn vrouw en ik te wachten met de hond
toen er plots een dame ongevraagd mijn hond begon te aaien ik liet begaan maar had wel mijn hond onder bevel gezet
goh zij ze das ne braven welk ras is dat
toen ik antwoorde een amstaff was er plots moord en brand want das zo ene die bijt toen had ik zelf de tijd nie meer om te zeggen dat je de hond hebt zoals je hem kweekt
:lol: :lol:

pure_

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: mei 30, 2010, 08:11:14 »
Toen Marie er nog was merkte iemand doodleuk op dat het wel leuk moet zijn om een pup van je eigen hond in huis te hebben  :doh:
Heb toen nog geantwoord dat Marie de mama van Jabba was, omgekeerd dus :mrgreen:... dan kreeg je zo'n hilarische blik omdat ie het niet snapte  :rolf:

Jack Hussell vs. aussie  :doh: :mrgreen:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #92 Gepost op: mei 30, 2010, 08:18:02 »
"Kijk da is Piet piraat" is hetgeen we al het meest gehoord hebben denk ik.
Of "H, madam, uwen hond heeft een blauw oog."

We krijgen ook alle mogelijke rassen te horen, labrador, boxer, stafford...
of zelfs "amai da is ne grote pittbull"
 :rolf:

even off topic, maar die groten hond met het blauwe oog die luistert naar de naam inca... is dat degene die straks op thor verschijnt?  :lol:
zo ja, kwist ni da jij op hv zat  :wave:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Incah

• warme hondenvriend
  • *
  • 705 HV-Punten
    • Incah's blog
« Reactie #93 Gepost op: mei 30, 2010, 08:36:40 »
even off topic, maar die groten hond met het blauwe oog die luistert naar de naam inca... is dat degene die straks op thor verschijnt?  :lol:
zo ja, kwist ni da jij op hv zat  :wave:

Jaja dat zijn wij :wave:
heb niet altijd even veel tijd om hier te zitten, tussen het werken, de paarden en piet piraat door...

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #94 Gepost op: mei 30, 2010, 08:44:08 »
Jaja dat zijn wij :wave:
heb niet altijd even veel tijd om hier te zitten, tussen het werken, de paarden en piet piraat door...

piet piraat ...  :lol:
tot straks  :wave: (of woensdag eventueel)

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
  • Too Weird To Live, Too Rare To Die
« Reactie #95 Gepost op: mei 30, 2010, 09:03:29 »
ja just, piraat hebben er ook al velen tegen Pingo gezegd, meestal kinderen (gelukkig)  :lol:
I'm Sorry I'm Just Your Equal

Offline Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #96 Gepost op: mei 30, 2010, 09:43:52 »
Op mijn vorig werk kwam een Turkse klant een keertje tonen dat hij ook zo'n "waakhond" als wij hadden (mijn collega's hadden gezegd bij de hond weg te blijven, wegens bijtgevaar  :weetniet:). Hij kwam 2 uren later met een Golden binnengewandeld. Toen hij langs de deur doorliep zal hij wel gezien hebben dat die toch een paar cms kleiner was :denk:.

Iemand vroeg me ooit of mijn reu en zijn teefje (schoothondje) mooie pups zouden geven.  :bla:  Ze waren toch ongeveer even oud  :weetniet: (nog geen jaar!). Mijn gezicht zal wel genoeg gezegd hebben  :mrgreen:.

Op de HS vroegen mensen ooit aan onze trainer wat voor hond Angel is. Hij riep heel hard "nen Alaskan, ze heeft er 1000 voor betaald". Die mensen van oooh zo speciaal zeg, en helemaal uit Amerika laten invliegen  :yes:. Ik lag ff strike  :rolf:
Achteraf blijkt dat Angel eigl wel een Alaskan is, een oeps-Alaskan weliswaar, maar met dezelfde kwaliteiten  :thumbs:. :oops:  :mrgreen: Kheb er alleen maar 75 voor betaald.  :mrgreen:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline Joewliii

• *
  • 669 HV-Punten
  • My Dogs <3
« Reactie #97 Gepost op: mei 30, 2010, 09:44:35 »
' Das gene Real APBT '
De belachelijkste ooit :rolf:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #98 Gepost op: mei 30, 2010, 10:03:47 »
De ene dat ik tegen kom denkt dat Bailey al heel oud is (  :bla: ), de andere denkt dat hij nog hl jong is. Kunnen mensen nu eindelijk eens beslissen.

mijnheer: "amai dat is ne dikke hond"
ik "nee mijnheer, mijn hond is niet dik"
mijnheer "jama ik bedoelde een grote hond"

zegt dat dan direct h  :hmpf:

Verder denken veel mensen dat hij een Sint Bernard is.
Ook zeggen ze vaal "dat is geen Berner Sennen h" euh...  :eh:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #99 Gepost op: mei 30, 2010, 13:11:51 »
Een vervelende ,rare opmerking : mijn vorige hond Vlokje malteser was samen met me op wandel;nu een reutje heft zijn pootje op om te plassen,ik passeer een jonge man die tuin omspit,
probeer te vermijden dat Vlok tegen boom plast in de straat voor de tuin ,maar nee ,was niet snel
genoeg, zegt die jonge man (was meer roepen) : dien hond moesten ze afschieten,en gij ook ,
zoals in den oorlog de duitsers hebben gedaan ! Ik niets gezegd,stillekes verder gegaan.Moet eerlijk toegeven  heb daar toch een week niet goed van geweest ..

Ons Noor mijn nieuw malteserke was eens aan het snuffelen in de sneeuw,maar daar het vroor,
kon ik nog net vermijden dat haar snuitje vastvroor in het sneeuwijs;maar die pootjes die zaten
al vast (ikke vlug met zakdoekje proberen los te weken).Komt daar een mevrouw langs die roept
h gij mishandeld uwe hond !

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal