collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: De vreemdste opmerkingen van anderen over jou hond?  (gelezen 255655 keer)

Offline Albee

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Darcy's broodfokverhaal...
Re: De vreemdste opmerkingen van anderen over jou hond?
« Reactie #140 Gepost op: mei 30, 2010, 23:17:42 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik weet het Stef  :happywink:

En ik heb het achteraf ook kunnen relativeren, omdat het gewoon uit dommigheid is dat iemand zo reageert.

En soms : you can't beat stupidity  :mrgreen:

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated (Ghandi)

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #141 Gepost op: mei 30, 2010, 23:23:39 »
met caro en kyra bij de DA...

een vrouw in de wachtkamer vraagt eerst nog hoe de honden heten. ik zeg dat ze kyra en caro heten. waarop zij antwoordt: toch fijn he, twee lassies in huis, zo kun je met hen nog puppy's kweken!

tuurlijk...  :roll:

moet je aan zo iemand eigenlijk moeite doen om uit te leggen dat twee teven samen geen puppy's kunnen maken?  :weetniet:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Jefkesbaasje

• hondenvriend pro
  • *
  • 306 HV-Punten
« Reactie #142 Gepost op: mei 31, 2010, 08:16:46 »
Vorige zomer op de markt bij ons in het dorp (Benji was toen een week of 10 denk ik), horen we een kindje tegen haar mama zeggen: "Kijk mama, een babyhondje"  en dan wijzend naar ons Jefke: ".... en dat is de mamahond"   :rolf:

Offline doby

• hondenvriend pro
  • *
  • 1073 HV-Punten
« Reactie #143 Gepost op: mei 31, 2010, 08:22:24 »
Heb al regelmatig opmerking gehad (achter mijn rug gehoord): wat is dat voor een soort, soort kruising waarschijnlijk.  Trekt wel op een dobermann maar kan geen zuivere zijn want een dobermann heeft rechtopstaande oren  :roll:

En al dikwijls voorgehad: madammeke met schoothondje dat mij passeert. Madame kruipt bijna in de bomen, en schreeuwt van ver: hou hem goe vast hé.   Haar hond is dan ondertussen zijn longen uit zijn lijf aan het blaffen en te trekken aan de lijn en onze Fangio loopt dan volledig ongeinteresseerd al snuffelend voorbij zonder ook maar zijne kop omhoog te heffen.

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #144 Gepost op: mei 31, 2010, 08:49:13 »
Vorige zomer op de markt bij ons in het dorp (Benji was toen een week of 10 denk ik), horen we een kindje tegen haar mama zeggen: "Kijk mama, een babyhondje"  en dan wijzend naar ons Jefke: ".... en dat is de mamahond"   :rolf:

Uit zo'n kindermond klinkt dat toch nog best lief, niet?  :mrgreen:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #145 Gepost op: mei 31, 2010, 08:55:40 »
Voor de mensen met meerdere honden, bekijken de mensen u soms ook zo als je bv met 3 honden op stap bent? Of als je aan iemand vertelt dat je 3 honden hebt? Mensen kijken u dan bijna zo zot verklarend aan  :roll:

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #146 Gepost op: mei 31, 2010, 08:59:39 »
Voor de mensen met meerdere honden, bekijken de mensen u soms ook zo als je bv met 3 honden op stap bent? Of als je aan iemand vertelt dat je 3 honden hebt? Mensen kijken u dan bijna zo zot verklarend aan  :roll:

Dat kan ik me voorstellen.  Ik werd al voor zot verklaard omdat ik een tweede hond nam.   :happywink:

Offline Fellows

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #147 Gepost op: mei 31, 2010, 09:06:28 »

Ja, dat heb ik met bijna iedereen tegen wie ik zeg dat ik vijf honden heb.  :weetniet:
Ze zeggen maar wat ze willen, ik ben gelukkig met mijn vijf schatjes.  :hmpf:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #148 Gepost op: mei 31, 2010, 09:09:06 »
dan kunt ge u voorstellen wat de reacties zijn als wij met onze 5 dames rond wandelen  :zot: regelmatig stoppen auto's aan de kant om ons beter te bekijken  :zot:  te voet dichterbij komen, doen ze dan wel weer niet  :mrgreen:  :rolf:

plaats op straat hebben we meestal wel altijd als we met ons 5tal rondlopen, maar af en toe hebt ge toch nog van die idioten die denken dat ze gewoon tussen onze dames door kunnen gaan  :zot: en dan klagen dat ze ineens in een wirwar zitten van leibanden, honden en vooral baasjes die daar niet zo blij mee zijn  :roll: om nog maar te zwijgen van een niet zo happy Saga  :muur:

meestal krijgen we de vraag of onze mechelaars nog nooit hebben geprobeerd om onze 2 kleintjes te bijten  :roll: en of ze die 2 klein niet dagelijks ondersteboven lopen, oh mijn god ik laat die 5 samen spelen  :shock: die grote gaan toch die kleintjes pijn doen en iets breken  :shock: die 2 klein gaan in de eetkom staan terwijl die grote aan het eten zijn  :shock: onverantwoord!
djeezus seg  :roll: ja, Krak en Sifra zijn klein, en ja, die 5 spelen soms zo ruw dat ik er zelf blauwe plekken van krijg, en ja onze 2 klein worden regelmatig eens ondersteboven gelopen... maar mogen mijn 2 klein ook gewoon hond zijn aub  :weetniet:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #149 Gepost op: mei 31, 2010, 09:15:38 »
Citaat
maar mogen mijn 2 klein ook gewoon hond zijn aub   

Hier loopt ook zo een kleintje tussen die 2 grote, en die staat verdomd goed zn mannetje hoor  :lol: soms zijn ze aan het spelen, en dan maakt dat kleintje van zijn tak als het er wat te wild naar zn goesting aan toe gaat, komt de buurvrouw dan al zeggen, die grote bijten dat kleintje  :roll: het is net andersom  :mrgreen: en als ze die kleine echt moesten bijten, dan liep hij hier al niet meer rond vrees ik.

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #150 Gepost op: mei 31, 2010, 09:23:53 »
idem hier ze  :lol:
de 3 grote weten wel verrekkes goed dat ze van zen leven lange niets of niemendalle mogen doen naar de kleintjes, en profiteren dat die 2 trienen daarvan doen  :doh: :rolf: Sifra hangt hier van tijd met haar volle gewicht aan Grien haar staart of wangen  :zot: ik heb al verschillende mensen wit zien wegtrekken bij hun spelleke  :rolf:
Krak die haalt gewoon het speelgoed en de botten uit Ayck hare mond  :zot: :rolf:
het kan niet wild genoeg gaan voor die 2 klein apen hier  :zot:  :mrgreen:

de 2 klein waken zelfs nog het ergste van alle 5  :rolf: die hebben alles gehoord en gezien en dan steuken ze rap de 3 grote zusjes op natuurlijk  :mrgreen:

maar dan krijgt ge idd van die reacties  :roll: ahja want hoe zou in godsnaam zo ne kleine hond ooit het in zijne kop halen om zelf met ne grote hond te gaan spelen  :rolf:

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #151 Gepost op: mei 31, 2010, 09:26:51 »
Idem hier!  :mrgreen: dat klein spul is fel zenne  :mrgreen: soms ligt onze Witte (dogo) op zn rug, de Pinscher erboven bijtend aan zn oren, keelhuid...  :lol: het is soms komiek om zien :)

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #152 Gepost op: mei 31, 2010, 09:30:33 »
klinkt bekend  :mrgreen: alleen zijn het thuis 3 mechelaars op hunne rug, met daar een heuse Krak van 4kg700 en een Sifra van 9kg bovenop  :mrgreen:
hoe dikwijls dat de klein al niet bovenop Saga in slaap zijn gevallen  :lol:

Offline brien

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #153 Gepost op: mei 31, 2010, 09:39:18 »

En gereed voor het gesticht, als het dan nog 2 newfoundlanders zijn, die in huis leven.  :rolf: :mrgreen:

I wasn't born with enough middle fingers !!!!

Offline Jefkesbaasje

• hondenvriend pro
  • *
  • 306 HV-Punten
« Reactie #154 Gepost op: mei 31, 2010, 09:50:13 »
Uit zo'n kindermond klinkt dat toch nog best lief, niet?  :mrgreen:

Inderdaad, ik vond da zo lief, maar tegelijkertijd ook zo hilarisch!!!!  Ik moest mij echt bedwingen om niet in de lach te schieten  :lol:

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #155 Gepost op: mei 31, 2010, 09:54:59 »
En gereed voor het gesticht, als het dan nog 2 newfoundlanders zijn, die in huis leven.  :rolf: :mrgreen:

Ze slapen ook alle 3 binnen, die van mij...velen vragen zich af hoe je zoiets doet  :mrgreen:

Offline Fellows

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #156 Gepost op: mei 31, 2010, 10:02:37 »
Ze slapen ook alle 3 binnen, die van mij...velen vragen zich af hoe je zoiets doet  :mrgreen:

Ja, hier slaapt en woont ook alles binnen, ook overdag als we er niet zijn. En 's avonds als we er wel zijn.  :mrgreen:
Mensen begrijpen vaak niet hoe je dat uithoud he? Ach, gaat toch vanzelf hier hoor! Alleen is elke maand mijn dweil versleten.  :lol:

Offline Bonnie

• *
  • 33 HV-Punten
  • plat, platter, GiGi!!
« Reactie #157 Gepost op: mei 31, 2010, 10:14:11 »
ik ga met een vleermuis wandelen  :roll:

of ze denken dat het een rare chihuahua is  :lol:
Cute? Yeah right.... French Bitch!

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #158 Gepost op: mei 31, 2010, 10:19:24 »
Iemand vond dat ik overdreef omdat Bailey in huis slaapt  :denk:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #159 Gepost op: mei 31, 2010, 10:27:08 »
Iemand vond dat ik overdreef omdat Bailey in huis slaapt  :denk:

Wat zou die persoon dan wel niet zeggen over mensen wiens hond bij hun in bed slaapt?  :lol:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal