collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Oplossing belonen.  (gelezen 4435 keer)

Offline koenv

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 313 HV-Punten
  • Geslacht: Man
Re: Oplossing belonen.
« Reactie #20 Gepost op: juni 07, 2012, 17:44:26 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik gebruik tubes met hondenpaté. Ik heb lever- en zalmsmaak. Dit is heel makkelijk en hij is er dol op. Om te belonen , gewoon even op duwen en hij likt het "worstje" van de tube af. Mss die smaken eens proberen bij je "geithond".  :lol:
« Laatst bewerkt op: juni 07, 2012, 17:47:19 door koenv »

Offline Ziva_B

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2339 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: juni 07, 2012, 17:49:40 »

En zoiets? (lijkt me makkelijker proper te maken dan de tupperwarevariant)

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #22 Gepost op: juni 07, 2012, 22:45:30 »
Heb dat in de delhaize ook in mijn handen gehad.  Maar openingen zijn te klein.  Openingen decobol waren redelijk groot maar kreeg het er niet door ondanks dat ik het had aangelengd.

Nu anders geprobeerd. Meestal ontdooide ik dat om de moment zelf en moest het soms in lauw water leggen om te ontdooien waardoor geheel platter werd.

Nu van dag voordien laten ontdooien en is dan droger.  Dan in plaats van in een klein zakje en een grote zak in buidel.  Hierdoor kon zak open over buidel en werd er niet naast gemorst.  Was minder plakkend waardoor ik er ter plekke makkelijk kon van rollen zonder dat handen daarbij heel vuil werden.

Offline Fie

• *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #23 Gepost op: juni 07, 2012, 23:30:29 »
Er bestaan ook tubes (zoals tandpastatubes) met paté, misschien is dat een idee? Alleszins een pak properder in je zakken :lol:

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #24 Gepost op: juni 08, 2012, 07:47:44 »
waar vind ge zoiets?

Offline koenv

• *
  • 313 HV-Punten
« Reactie #25 Gepost op: juni 08, 2012, 09:13:15 »
waar vind ge zoiets?

Ik koop dit bij de Doggy Shop in Lier. Ik weet niet waar je woont mr mss kan je het laten opsturen? Of als je niet te ver woont kan ik het wel eens meebrengen.   

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #26 Gepost op: juni 08, 2012, 10:42:18 »
Ik vrees dat ik veel centraler in België woon.

Straks mijn spuit van 50 cc proberen niet te vergeten van werk. :muur:

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #27 Gepost op: juni 08, 2012, 10:44:28 »
Alleszins een pak properder in je zakken :lol:

Heb daarvoor zo een buideltje aan, in mijn zakken komt dat niet.  Daar enkel droge dingen. :wink:

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #28 Gepost op: juni 08, 2012, 10:48:09 »
blijven de balletjes niet beter heel als je er iets van paneermeel ronddoet of verlies je dan ook de interesse?  Lijkt mij niet makkelijk om met een spuit of spuitzak op het veld rond te lopen  :mrgreen:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #29 Gepost op: juni 08, 2012, 10:57:54 »
Wij hondenvrienden houden ons toch met grappige dilemma's bezig he  :mrgreen: Alles uit liefde voor de hond  :vuistje:
Grappig topic.. Ik heb hier ook nog overwogen om een 50 CC spuit te vullen met paté maar ik vond het teveel knoeien op voorhand..

Offline koenv

• *
  • 313 HV-Punten
« Reactie #30 Gepost op: juni 08, 2012, 11:02:55 »
Wij hondenvrienden houden ons toch met grappige dilemma's bezig he  :mrgreen: Alles uit liefde voor de hond  :vuistje:
Grappig topic.. Ik heb hier ook nog overwogen om een 50 CC spuit te vullen met paté maar ik vond het teveel knoeien op voorhand..

Als ik dit zou doen  zou er wss overal paté hangen zijn behalve in de spuit. En tja, wat wij inderdaad doen voor onze hond. Mijn vrouw verklaart me soms gek. En de buren, als die me bezig zien, zijn geneigd om naar de "broeders" te bellen en me te laten colloqueren.  :vuistje: 

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #31 Gepost op: juni 08, 2012, 11:05:08 »
Hela niet lachen he.  Maar zijn inderdaad praktische problemen die niet iedereen hier heeft.
Heb nu ook een extra beloon zakje, dat gaan we volgende keer eens proberen.

Als ik dit zou doen  zou er wss overal paté hangen zijn behalve in de spuit. En tja, wat wij inderdaad doen voor onze hond. Mijn vrouw verklaart me soms gek. En de buren, als die me bezig zien, zijn geneigd om naar de "broeders" te bellen en me te laten colloqueren.  :vuistje: 
Mijne man en buren stellen er zich geen vragen meer bij.  Fronsen soms wel is de wenkbrauwen, maar daar blijft het bij.  Op mijn werk dat is een ander paar mouwen.

Offline koenv

• *
  • 313 HV-Punten
« Reactie #32 Gepost op: juni 08, 2012, 11:10:31 »
De buren hebben me al eens zien wandelen in de tuin met een kippenfilet aan een touwtje, dat dan over de grond sleepte. Ik heb hen toen gezegd dat ik een geurspoor aan het maken was. Ik zag ze denken : ...........  :zot:  :zot: 

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #33 Gepost op: juni 08, 2012, 12:28:11 »
Maar als we buiten eten, krijgt Casper ook zijn eten in de tuin.  En als ze dan vragen wat hij eet, ziet ge ze soms toch ook is denken van  :roll: :puke: :zeep:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal