collapse

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

ZOOBIO.BE

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Nieuw baanrecord  (gelezen 10060 keer)

Offline pipo de clown

• verslaafde hondenvriend
  • *
Re: Nieuw baanrecord
« Reactie #80 Gepost op: juni 20, 2012, 23:49:41 »
Het is zelfs zo dat vrouwen vroeger bewust zwanger werden, om meer bloed in het lichaam te hebben.

Offline Hanne

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: juni 27, 2012, 13:49:39 »
Is Linzi er klaar voor?

Ik vrees er een beetje voor dat ik er ga geraken  :?

Offline musher1

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Man
« Reactie #82 Gepost op: juni 27, 2012, 13:59:34 »
Hey ,

jaja  :lol:  ze heeft zaterdag op training één ritje gelopen en liep een zeer goede tijd van 22,11

Maar dat zal nog niet snel genoeg zijn om de titel te pakken , maar hopelijk toch wel goed genoeg om zich te plaatsen in de finale ,  ........ er zijn dit jaar nog maar 3 teven sneller geweest , dus alles zit erin , maar winnen is nog net iets te hoog gegrepen  :)

en ze heeft ook nog niet genoeg ervaring , is nu pas slechts haar 4 wedstrijd en pas haar 3 de op de lange afstand.  Maar finale halen is al goed genoeg voor ons , en hopelijk onder de 22sec  :pray:
dan behoort ze bij het kleine groepje dat onder de 22sec loopt , en dan weet ik zeker dat ze een TOPteef is waar nog veel potentieel inzit  ( stiekem weet ik het nu ook , maar zou graag nog een bevestiging zien )  ,  ik denk wél dat ik ze klaar krijg tegen het WK in frankrijk begin september ,
tegen dan zou ze zo rond de 21,70 moeten draaien op training om daar ook iets te kunnen betekenen.

Offline musher1

• *
« Reactie #83 Gepost op: juni 27, 2012, 14:03:23 »
en FAST ............

loopt ook mee , maar gewoon in de B-klasse , dus niet voor de titel
hopelijk kan zij haar wedstrijd ook winnen , en hopelijk draaid zij ook een scherpe tijd ,
ze heeft alleen heel veel trainingachterstand door haar blessure.

ik heb nu 3 dagen NA elkaar een halfuur los gaan wandelen met haar , djaff & linzi
ze hebben dus echt een half uur aan één stuk zitten sprinten en jagen , spelen , etc ....

heb geen last meer gezien van haar pols , nochtans heeft ze zotte dingen gedaan int veld ,
heb haar nu wel al 3 weken aan één stuk op de magneetmat liggen elke avond voor een halfuurtje ,
dat ding doet echt wonderen.

Offline musher1

• *
« Reactie #84 Gepost op: juni 27, 2012, 14:05:54 »
Ik vrees er een beetje voor dat ik er ga geraken  :?

spijtig   :?

maar je komt toch zeker nog eens lang van de zomer hé ,
we hebben 3 weken bouwverlof (alé sylvie en ik neem dan ook verlof ) , dus dan kan je langslopen wanneer je wil als je geen kliniek hebt en in de buurt bent   :lol:

je moet nog altijd PRADA eens komen knuffelen hé , straks is het geen pup meer   :roll:

Offline Hanne

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #85 Gepost op: juni 27, 2012, 23:26:43 »
spijtig   :?

maar je komt toch zeker nog eens lang van de zomer hé ,
we hebben 3 weken bouwverlof (alé sylvie en ik neem dan ook verlof ) , dus dan kan je langslopen wanneer je wil als je geen kliniek hebt en in de buurt bent   :lol:

je moet nog altijd PRADA eens komen knuffelen hé , straks is het geen pup meer   :roll:

ik weet het, ik probeer zo vlug mogelijk eens langs te komen  :wink:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

Plan de verzorging van je hond of kat dankzij Life Plan van WelloPet.

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal