collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: hondenschool  (gelezen 4703 keer)

Offline dookia

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 12 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Some kind of Magic's Elixir
hondenschool
« Reactie #20 Gepost op: december 14, 2005, 21:43:53 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Bedankt dat ik eens wat verschillende meningen nu heb gehoord. ik weet nog altijd niet goed wat ik moet doen. Ofwel moet ik ver en betaal ik minder inschrijving (maar wel meer nafte) ofwel ga ik dicht en betaal ik heel veel aan inschrijving. Ik moet goed alles overwegen. Ik denk dat ik sowieso de scholen die jullie hebben opgenoemd eens zal gaan opzoeken. En eens de werking van gaan bekijken.
Bedankt in ieder geval voor de tips!

@ joni: Hoeveel betaal jij dan?
Money can buy a dog, but only love will wag its tail!

Anonymous

• Gast
hondenschool
« Reactie #21 Gepost op: december 14, 2005, 23:19:42 »
Citaat van: dookia1
Bedankt dat ik eens wat verschillende meningen nu heb gehoord. ik weet nog altijd niet goed wat ik moet doen. Ofwel moet ik ver en betaal ik minder inschrijving (maar wel meer nafte) ofwel ga ik dicht en betaal ik heel veel aan inschrijving. Ik moet goed alles overwegen. Ik denk dat ik sowieso de scholen die jullie hebben opgenoemd eens zal gaan opzoeken. En eens de werking van gaan bekijken.
Bedankt in ieder geval voor de tips!

Ik weet natuurlijk niet hoeveel verder het is, maar ik zou eerst en vooral kiezen voor een school die je het beste ligt, kies er 3 ofzo, onafhankelijk van de prijs en dan kan je qua prijs en geografisch beginnen afwegen.

Is het v

Offline Joni

• *
  • 129 HV-Punten
hondenschool
« Reactie #22 Gepost op: december 15, 2005, 13:00:01 »
Op onze hondenschool zitten veel honden die zogezegd enkel met slipketting luisterden omdat ze te fel zijn... En nu zijn ze veel minder fel, luisteren ze heel goed en dit en dat.

Wij gaan ook met een 'moeilijke' (utssen grote haakjes) hond die volgens vele mensen vroeger hard moest aangepakt worden of ze ging absoluut niet luisteren, tja, ongelijk hebben ze wel gekregen ja  :wink:

Wij gaan niet bij Martin Gaus, nooit van m'n leven  :mrgreen:  :wink: Wij gaan bij Whisper, een (kleine) hondenschool tegenover het Montfortcollege in Rotselaar.

Euhm ik weet niet hoeveel wij betalen, is iets van een 100 en nog per jaar, ik zal het is vragen als mama thuis is.

emmy

• Gast
hondenschool
« Reactie #23 Gepost op: december 15, 2005, 14:57:59 »
In Lede is er ook een beloningsgerichte hondenschool (volledig met de klikker). Lidgeld is daar 40 of 50 euro per jaar, k wil er vanaf zijn.

Offline dookia

• *
  • 12 HV-Punten
hondenschool
« Reactie #24 Gepost op: december 15, 2005, 16:51:53 »
@ emmy: hebben die ook een website?

@ joni: jammer dat Rotselaer zo ver is voor mij :wink:

emmy

• Gast
hondenschool
« Reactie #25 Gepost op: december 15, 2005, 16:54:57 »

Offline Joni

• *
  • 129 HV-Punten
hondenschool
« Reactie #26 Gepost op: december 15, 2005, 17:03:21 »
@ Dookia: das inderdaad een beetje ver  :mrgreen:

@ HildeM:

Citaat
Wij vonden het ook nogal commercieel overkomen eigenlijk.
Maarja, als je zegt dat ze

Offline dookia

• *
  • 12 HV-Punten
hondenschool
« Reactie #27 Gepost op: december 15, 2005, 17:28:26 »
@ joni: De school waarvan ik spreek is geen Martin Gaus school maar toch heel duur. Als ik een heel jaar twee avonden in een week wil gaan trainen kost het me 450 euro per jaar!!! Daarom heb ik ook deze topic opgestart op iets in mijn omgeving te vinden met clicker die niet martin gaus is (niet dat dit geen goede scholen zijn maar ze zijn wel heel commercieel)
Maar het dichste (en die mij aanspreekt) is voor mij blijkbaar Gent of Roeselaere. Ik vind nog steeds dat we hier in West-Vlaanderen jammer genoeg enorm achter staan op hondengebied ten op zichte van de rest van Vlaanderen.

Groetjes

Dookia

Offline krista

• *
  • 580 HV-Punten
hondenschool
« Reactie #28 Gepost op: december 15, 2005, 22:59:33 »
Ik zit op een beloningsgerichte school. In Anzegem de wijze hond.Elke vorm van agressie tegen je hond wordt besproken en je kan zelfs weggezonden worden. :lol: Alles draait rond aandacht en beloning. De niewe site is nog niet af . Maar het wordt "dewijzehond.be"

Offline Joni

• *
  • 129 HV-Punten
hondenschool
« Reactie #29 Gepost op: december 16, 2005, 12:42:13 »
Citaat van: dookia1
@ joni: De school waarvan ik spreek is geen Martin Gaus school maar toch heel duur. Als ik een heel jaar twee avonden in een week wil gaan trainen kost het me 450 euro per jaar!!! Daarom heb ik ook deze topic opgestart op iets in mijn omgeving te vinden met clicker die niet martin gaus is (niet dat dit geen goede scholen zijn maar ze zijn wel heel commercieel)
Maar het dichste (en die mij aanspreekt) is voor mij blijkbaar Gent of Roeselaere. Ik vind nog steeds dat we hier in West-Vlaanderen jammer genoeg enorm achter staan op hondengebied ten op zichte van de rest van Vlaanderen.

Groetjes

Dookia

Wow das inderdaad h

Offline natasja

• *
  • 428 HV-Punten
hondenschool
« Reactie #30 Gepost op: december 18, 2005, 11:09:19 »
ik ben vroeger naar een Martin Gaus hondenschool gegaan. Ik vond het leerprincipe h

Offline dookia

• *
  • 12 HV-Punten
hondenschool
« Reactie #31 Gepost op: december 18, 2005, 11:55:36 »
Ik ga in januari verschillende hondenscholen gaan bezoeken en zal er dan mijn keuze uit maken. Ik denk dat het niet simpel zal zijn als ze moeten voldoen aan mijn criteria ( Ik ben nogal veeleisend :wink: ) maar we zullen wel zien. zowiezo zal ik er eentje kiezen.

Groetjes

Dookia

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal