klopt, twee volwaardige wedstrijddagen. Er zijn wel badje voorzien voor de honden, maar het terrein ligt wel volledig in de zon... je moet er tegen kunnen, zowel als baas als als hond.
sfeerfoto's van de wedstrijd vandaag ;)http://s843.photobucket.com/albums/zz351/battagliero/agility%20TER%20DRIES%202012/degene die zichzelf of hun hond herkennen kunnen een pb sturen en dan stuur ik de foto wel in origineel formaat door grtz
En nu ga ik nog wat nagenieten van ons weekendje, want we hebben goed gelopen en goede resultaten behaald én nadien genoten van een zwempartij (zowel baasje als de hondjes )
(en wat een toffe schoenen heb je daar aan )
Jullie lopen allebei pakken zelfzekerder Sofie! Mooi om te zien .
Zalige schoenen! Echt een aanrader als je er nieuwe zoekt! Thanks!Maar idd, het gaat veel beter als ervoor. Nog enkele puntjes waar ik op moet letten (die weave ) en dan is het helemaal perfect voor mij
Sofie! Ik had de filmpjes nog niet gezien! Super gelopen. De weave ga ik straks nog eens analyseren. Eén keer stond je zeker voor de ingang, één keer denk ik dat je teveel inhield, en de laatste keer was je net een beetje te enthousiast weg. En de slangenlijn, goed gestuurd!
ik heb daar heel 't weekend gelopen en jammer genoeg heeft niemand mij aangesproken van HV, dus nu weet ik nog niet wie jullie zijn
En ik vind het jammer dat als er foto's worden genomen dat je altijd grote honden krijgt te zien.
de volgende keer moeten we allemaal iets kenmerkend aandoen
Ik heb daar wel enkele beardies zien lopen, maar ben jij dat dan? Het was ook een man die er mee liep, dus dan ben ik niet zeker en vraag ik maar niets. Ook verschillende kleintjes zien lopen, maar geen vlinder gezien. Ik heb ook niet de ganse dag staan kijken. Met zo'n warm weer moet ne mens af en toe iets gaan drinken hé.