collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: wedstrijd 18 augustus Ter Dries  (gelezen 6423 keer)

Offline snokkie

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 40 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: wedstrijd 18 augustus Ter Dries
« Reactie #40 Gepost op: augustus 19, 2012, 10:55:07 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
@Marengo :bij ons gaat vandaag de agilitywedstrijd ook gewoon door . Er zijn wel extra koelplaatsen voorzien en sproeiers . Er staat zelfs een reuzeblazer om de baasjes ook te koelen , zal wel nodig zijn .  :wave:
Vel geen oordeel over zaken waarvan je alleen de echo of de schaduw kent .

Offline arrow

• startende hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #41 Gepost op: augustus 19, 2012, 10:57:13 »
klopt, twee volwaardige wedstrijddagen. Er zijn wel badje voorzien voor de honden, maar het terrein ligt wel volledig in de zon... je moet er tegen kunnen, zowel als baas als als hond.

Offline musher1

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 153 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: augustus 19, 2012, 11:09:06 »
klopt, twee volwaardige wedstrijddagen. Er zijn wel badje voorzien voor de honden, maar het terrein ligt wel volledig in de zon... je moet er tegen kunnen, zowel als baas als als hond.

de baasjes hadden gisteren duidelijk veel meer last van de warmte dan de honden dewelke ik zien lopen heb

Offline Fieke

• warme hondenvriend
  • *
  • 53 HV-Punten
« Reactie #43 Gepost op: augustus 19, 2012, 16:08:31 »
Gelopen gisteren . Bloedheet na de middag maar Bieke (Vlinder) liep 4 parcours (2 met mij en 2 met mijn dochter bij de kadetten ) . Ze kreeg haar cooljasje aan (dat zijn echt superdingen met zo'n weer !) en dat werd geregeld nat gemaakt . Bieke heeft van heel de dag geen enkele keer liggen hijgen wel veel gemaft onder de parasol bij ons tentje . Enkel voor de rondjes ging dat cooljasje uit .
 Mooie terreinen , leuke wedstrijd . Er is daar wat water verspoten ! , veel honden gecoold aan de tuinslang en in de badjes , kinderen en "volwassen kleine kinderen" ook (leuk) .
En de resultaten ? Dochter Anke 2 keer 5de bij kadetten (spijtig dat alle maten voor 1 klassement lopen ). En ikke nen DK op het vast omdat mijn hond sneller was dan mijn denken en ik een stuk parcour vergat maar 1ste in den jumping . Go Bieke , go Bieke !
Tot volgend jaar Ter Dries !

Offline woody11ke

• warme hondenvriend
  • *
  • 31 HV-Punten
« Reactie #44 Gepost op: augustus 19, 2012, 18:38:46 »
Ik heb alleen zaterdag gelopen. Voor zondag had ik in de voormiddag al gemeld dat ik niet zou komen wegens de warmte.
Met ene jack heeft men dochter 1 parcour mee gelopen. Daar ging ze niet vooruit!
Met men andere jack heb ik 2e plaats behaald.
Men dochter liep daarmee ook nog eens bij de junioren waar zij de eerste plaats mee behaalde.

Zoals voorheen al werd gemeld...iedereen kent zijn hond en weet wat hij aankan.
Wij wisten voordien al met welke hond je gemakkelijk kon lopen en met welke niet.
Ik zag ook wel dat de baasjes meer last hadden van de warmte dan de honden zelf.
Wij hebben wijzelijk voor vandaag (zondag) gepast.

Ik ben daarstraks even langs geweest om de boekjes op te halen.

Offline Sofie en Lady

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1052 HV-Punten
  • hoezo hondengek?
    • Working Bearded Collies
« Reactie #45 Gepost op: augustus 19, 2012, 23:22:21 »
sfeerfoto's van de wedstrijd vandaag  ;)

http://s843.photobucket.com/albums/zz351/battagliero/agility%20TER%20DRIES%202012/

degene die zichzelf of hun hond herkennen kunnen een pb sturen en dan stuur ik de foto wel in origineel formaat door

grtz

Leuke en sfeervolle foto's! :thumbs:
Deze mag je via mail doorsturen!

tja en deze:

Dat was jij dus die die foto maakte waarop ik zei 'is dat van mij dat gij ne foto trekt?' :vuistje:
Had ik geweten dat jij het was, had ik het niet zo raar gevonden :mrgreen:

@Pipo: doe de volgende keer uwe rode neus is op, dan herken ik u tenminste :bla:
(alhoewel nu ik deze goed gelukte foto van u gezien heb, zal ik u de volgende keer wel herkennen :mrgreen:)

@FriendforLiv(f)e en Chocky: wauw seg jullie hebben wel een heel goede glazen bol als jullie zo kunnen zien hoe onverantwoord wij bezig waren. :roll:
Ik heb getwijfeld of ik wel zou gaan of niet. Uitendelijk dan toch beslist van te gaan en als bleek dat het te zwaar zou zijn, zou ik er mijn boeltje bijeen gepakt hebben en vertrokken zijn.
Maar het bleek dus wel goed te gaan, nog beter dan ik gehad gedacht.
Ik vind ten eerst dat je agility niet met canicross kan vergelijken. Agility loopt de hond op de hele dag 2 minuten. Bij canicross veel langer! Dus ik vind het normaal dat de CC-wedstrijd afgelast is.
Voorts lag Zohra constant in de schaduw. Er stondjes badjes ter beschikking met een tuinslang, dus meerdere keren per dag werd ze afgespoeld met water en meteen in de schaduw gelegd. Ze kreeg ook regelmatig een nat jasje om zich heen. Voor de rest werd er (buiten een plas en k*krondjes) niets mee gedaan. Ik ging ze pas 3-4 minuten voor ons parcour halen en ze werd constant in de schaduw gehouden tot we konden lopen.
Ik had nog een parasol mee, voldoende water en viyo zodat ze zeker genoeg zou drinken. Had ik de wedstrijd niet meegedaan, was ik wel gaan wandelen en zwemmen, dus was is het verschil? :denk:
Thuis zou ze trouwens ook constant in de schaduw liggen. Binnen of buiten, het is momenteel overal even warm bij ons :vuistje:
Akkoord dat er mensen zijn die onverantwoord met hun hond omgaan. Zo zijn er altijd mensen en niet alleen bij warm weer.
Ken je hond denk ik dan.
Ik heb trouwens niemand onwel weten worden en ook geen enkele hond waarbij ik dacht: arm dier, die ziet echt af. Alle honden lagen in de schaduw. Iedereen had echt goed zijn/haar voorzorgen genomen.

Bekijk dit sfeerfilmpje ook eens

En nu ga ik nog wat nagenieten van ons weekendje, want we hebben goed gelopen en goede resultaten behaald n nadien genoten van een zwempartij (zowel baasje als de hondjes :lol:)

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #46 Gepost op: augustus 19, 2012, 23:25:55 »
En nu ga ik nog wat nagenieten van ons weekendje, want we hebben goed gelopen en goede resultaten behaald n nadien genoten van een zwempartij (zowel baasje als de hondjes :lol:)

:thumbs:
(en wat een toffe schoenen heb je daar aan :vuistje: )

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #47 Gepost op: augustus 19, 2012, 23:31:40 »
Jullie lopen allebei pakken zelfzekerder Sofie! Mooi om te zien  :thumbs:.

Offline Sofie en Lady

• *
  • 1052 HV-Punten
  • hoezo hondengek?
« Reactie #48 Gepost op: augustus 19, 2012, 23:46:00 »
:thumbs:
(en wat een toffe schoenen heb je daar aan :vuistje: )

Zalige schoenen! Echt een aanrader als je er nieuwe zoekt! :thumbs: :vuistje: :vuistje:

Jullie lopen allebei pakken zelfzekerder Sofie! Mooi om te zien  :thumbs:.

Thanks!
Maar idd, het gaat veel beter als ervoor. Nog enkele puntjes waar ik op moet letten (die weave :doh: :lol:) en dan is het helemaal perfect voor mij :mrgreen:

Online pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #49 Gepost op: augustus 20, 2012, 08:37:48 »
Zalige schoenen! Echt een aanrader als je er nieuwe zoekt! :thumbs: :vuistje: :vuistje:

Thanks!
Maar idd, het gaat veel beter als ervoor. Nog enkele puntjes waar ik op moet letten (die weave :doh: :lol:) en dan is het helemaal perfect voor mij :mrgreen:
Ik heb je zien lopen hoor, maar wist uiteraard niet dat jij dat was. Ik stond toen gewoon naast musher1.

Offline Marengo

• Global-Moderator
  • *
  • 3051 HV-Punten
  • For Eternity You're an Angel
« Reactie #50 Gepost op: augustus 20, 2012, 10:40:17 »
Sofie! Ik had de filmpjes nog niet gezien! Super gelopen. De weave ga ik straks nog eens analyseren. En keer stond je zeker voor de ingang, n keer denk ik dat je teveel inhield, en de laatste keer was je net een beetje te enthousiast weg. En de slangenlijn, goed gestuurd! :wink:

Offline Sofie en Lady

• *
  • 1052 HV-Punten
  • hoezo hondengek?
« Reactie #51 Gepost op: augustus 20, 2012, 11:33:13 »
Sofie! Ik had de filmpjes nog niet gezien! Super gelopen. De weave ga ik straks nog eens analyseren. En keer stond je zeker voor de ingang, n keer denk ik dat je teveel inhield, en de laatste keer was je net een beetje te enthousiast weg. En de slangenlijn, goed gestuurd! :wink:

Jep, ofwel loop ik te dicht op, de waeve ofwel hou ik teveel in :lol:

Offline mouse

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • portrettekeningen
« Reactie #52 Gepost op: augustus 24, 2012, 08:05:53 »
ik heb daar heel 't weekend gelopen en jammer genoeg heeft niemand mij aangesproken van HV, dus nu weet ik nog niet wie jullie zijn :weetniet:

Offline woody11ke

• warme hondenvriend
  • *
  • 31 HV-Punten
« Reactie #53 Gepost op: augustus 24, 2012, 11:15:59 »
En ik vind het jammer dat als er foto's worden genomen dat je altijd grote honden krijgt te zien.

Offline Sofie en Lady

• *
  • 1052 HV-Punten
  • hoezo hondengek?
« Reactie #54 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:42:30 »
ik heb daar heel 't weekend gelopen en jammer genoeg heeft niemand mij aangesproken van HV, dus nu weet ik nog niet wie jullie zijn :weetniet:

de volgende keer moeten we allemaal iets kenmerkend aandoen :vuistje:

Offline musher1

• *
  • 153 HV-Punten
« Reactie #55 Gepost op: augustus 27, 2012, 14:41:27 »
En ik vind het jammer dat als er foto's worden genomen dat je altijd grote honden krijgt te zien.

tja ,  je kan niet aan elke ring tegelijkertijd zijn ,  ik had wel enkel foto's van kleine honden ,
heb ook enkel maar de foto's gepost die scherp waren , ik had er meer onscherpe dan scherpe , ik ben niet zo ne goede fotograaf   :shock:

sorry , dat ik er van jullie geen genomen heb blijkbaar

Offline musher1

• *
  • 153 HV-Punten
« Reactie #56 Gepost op: augustus 27, 2012, 14:42:19 »

ik heb niemand aangesproken , want ik ken niemand

alleen filip alias Pipo de clown ken ik   :mrgreen:

Offline Jakary

• *
  • 43 HV-Punten
  • You make it all worthwhile <3
« Reactie #57 Gepost op: augustus 27, 2012, 22:19:11 »
Leuke foto's!! Het was inderdaad erg warm, maar er was voldoende afkoeling voor de honden.
Fijn weekend was het!  :thumbs:
~You are the earth beneath my feet, you are my gravity~

Online pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #58 Gepost op: augustus 27, 2012, 22:52:15 »
de volgende keer moeten we allemaal iets kenmerkend aandoen :vuistje:
Ik heb daar wel enkele beardies zien lopen, maar ben jij dat dan? Het was ook een man die er mee liep, dus dan ben ik niet zeker en vraag ik maar niets.

Ook verschillende kleintjes zien lopen, maar geen vlinder gezien. Ik heb ook niet de ganse dag staan kijken. Met zo'n warm weer moet ne mens af en toe iets gaan drinken h.  :lol:
« Laatst bewerkt op: augustus 27, 2012, 22:54:02 door pipo de clown »

Offline musher1

• *
  • 153 HV-Punten
« Reactie #59 Gepost op: augustus 28, 2012, 00:01:59 »
Ik heb daar wel enkele beardies zien lopen, maar ben jij dat dan? Het was ook een man die er mee liep, dus dan ben ik niet zeker en vraag ik maar niets.

Ook verschillende kleintjes zien lopen, maar geen vlinder gezien. Ik heb ook niet de ganse dag staan kijken. Met zo'n warm weer moet ne mens af en toe iets gaan drinken h.  :lol:

ik kreeg u met geen stokken uit die kantine   :fuu:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal