collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Vraagje  (gelezen 1003 keer)

Offline Twinkel

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 20 HV-Punten
Vraagje
« Gepost op: maart 17, 2007, 18:56:41 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hallo

Ik heb een kruising labrador/golden van bijna 2jr die de basis kent (zit, af, blijf, apport...) maar eigenlijk heel weinig doet eens er andere mensen en honden in de buurt zijn... :muur:
Graag had ik eerst wat gehoorzaamheid gedaan met hem zodat hij onder controle staat, maar dan zou ik graag agility doen met hem.
Ik zie op de hondenschool van Heule dat ze dat daar doen, maar zijn er hier mensen die daar gaan?
Ik heb niet echt leuke herinneringen aan hondenschool, maar had graag herbegonnen ergens anders dan
Liefst regio Kortrijk, Roeselare, Wervik zo.
Tips?

En hoe lang moet je dan gehoorzaamheid doen vooraleer je mag overgaan?

En speuren, wat moet de hond dan op voorhand kennen?
En is dat leuk? Wat moet de hond zo allemaal doen dan (behalve speuren), hoe gaat het eigenlijk in zijn werk?

Offline turboviper and slowly

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • turboviper
Re: Vraagje
« Reactie #1 Gepost op: maart 18, 2007, 10:37:44 »
Hallo Twinkel;

Je zegt dat je hond niet veel meer doet als er andere honden in de omgeving zijn, dan moet jij proberen om zijn aandacht zo goed mogelijk proberen te houden.  Mss wa spelen met hem tss de oefeningen, belonen met voeding of speeltje als hij veel aandacht heeft.  Ik ken de hondenschool van Heule, omda ik van Wvl afkomstig ben en eerlijk gezegd, zou ik daar geen agility beoefenen, ze zijn daar meer voor de ringsport en vind ze persoonlijk te hard voor hun honden, ieder zijn aanpak natuurlijk.  Qua hondenscholen die aan agility doen in die regio, in Wervik zijn er geen met agility ( ben daar opgegroeid ), Menen is ook africhting, en Roeselare heeft er ook geen dat ik weet.  Ik weet hondenscholen in Koekelare, Lichtervelde, Loppem, St. Kruis ( bij brugge).  Het is ook afhankelijk van de afstand da jij wilt doen om te kunnen trainen.  Die vier hondenscholen ken ik persoonlijk, ben agilitybeoefenaar en als je wa info wilt over die scholen laat maar iets weten.

Gr Cindy
turboviper and slowly

Offline malinka

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Re: Vraagje
« Reactie #2 Gepost op: maart 18, 2007, 18:07:09 »
Als je wilt trainen je hebt ook een hondenschool in Torhout  :thumbs:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal