collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: onze nieuwe hobby  (gelezen 9635 keer)

Offline Cavalierlover

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: onze nieuwe hobby
« Reactie #60 Gepost op: oktober 16, 2012, 16:40:05 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Nee nee, ik zoek altijd eerst grondig op hoe ze het moet doen en of ze het al wel mag :p

Offline BCke

• warme hondenvriend
  • *
  • 8 HV-Punten
  • ~ Hasse *Bien Nim ~
    • *Robine - Hasse - Nimue
« Reactie #61 Gepost op: oktober 16, 2012, 19:34:35 »
Nee nee, ik zoek altijd eerst grondig op hoe ze het moet doen en of ze het al wel mag :p
Dan nog is dat niet de goede manier, niet verkeerd bedoeld. :wink: Agility is wel heel wat meer dan over wat hordes springen en door een tunnel of paaltjes gaan. Als je er zelf geen ervaring mee hebt, mag je nog lezen of filmpjes bekijken tot je groen ziet - daarmee ga je niet kunnen vermijden dat je je hond toch de verkeerde dingen aanleert en daar ga je later enkel veel spijt van krijgen. Het is goed dat je haar nog niets wil laten doen waarvoor ze niet oud genoeg is, maar dat is echt niet het enige probleem.

Wat zijn nu die paar maanden op een heel hondenleven? :wink: Er zijn toch oneindig veel andere leuke manieren om je met je hondje bezig te houden dan uitsluitend agility... Het is hoe dan ook beter van te wachten, zelfs al betekent dit dat ze dan al een stuk ouder zou zijn dan 12 maanden, dan op je eentje te beginnen. :thumbs:
Ik weet nog steeds niet wat te doen zonder jou Robine, mijn alles, mijn mieke muis, mijn pientje wientje, mijn sjoklatte.
Robine Hood - een grootse hond in klein formaat.

Offline Cavalierlover

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #62 Gepost op: oktober 16, 2012, 22:49:29 »
Op de hondenschool is er altijd een instructeur bij, hoor en daar gebeurt het meeste nu toch :p al wat ze kan is op een tafeltje gaan zitten en bljven en voor de rest oefen ik gewoon op goed volgen en luisteren.
De hordes waren door de instructeur gezet en die was er dus altijd bij :)

Dus ik doe zeker niets zonder toezich
In het starterspakketje zitten alleen een startvlak (ze moet niet alleen op een tafeltje kunnen zitten, natuurlijk), een chronometer, de weave (die doe ik nog niet, die is wat moeilijk om zelf aan te leren), en een tunnel. Ik hoop dat ik daar niets mee mis kan doen :)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal