collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Eerste wedstrijd  (gelezen 2338 keer)

Offline Pepperke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 904 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Eerste wedstrijd
« Gepost op: april 21, 2012, 12:27:55 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Binnenkort spelen Bentley en ik normaal onze eerste wedstrijd agility. Nu, ik heb hier totaal geen ervaring mee (buiten de TAP) en ben dus vrij zenuwachtig  :lol: Waar moet je zoal opletten, hoe gaat dat algemeen in z'n werk? Ik heb bijvoorbeeld nog geen inschrijvingsgeld betaald, kan dat ook de dag zelf? Hoe gaat het verkennen in z'n werk? Ben je daar zowiezo een hele dag? Ik heb al wel wat video's gezien van wedstrijden.
Ik hoop gewoon dat we daar niet totaal afgaan  :doh: :lol: Nu ja, als het zo is, is het zo natuurlijk, maar zou het erg vinden om bijvoorbeeld na de eerste sprong al gediskwalificeerd te worden of zo  :mrgreen:

Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Offline Marengo

• Global-Moderator
  • *
  • 3051 HV-Punten
  • For Eternity You're an Angel
Re: Eerste wedstrijd
« Reactie #1 Gepost op: april 21, 2012, 12:43:33 »
Ik zou je inschrijvingsgeld toch al betalen (afhankelijk van wanneer de wedstrijd is, ook het afschrift meenemen als bewijs).

Verder niet vergeten: je werkboekje, je hond en een stoel. :lol:

Hoe gaat het in zijn werk: er komt een hoop gekken al een uur of 3 (of de dag ervoor) voor het begin van de wedstrijd toe. Wij (zijn altijd minstens met 2) komen meestal binnengewandeld zo'n half uurtje voor je kan gaan verkennen om onze tent op te bouwen en de benchen op te zetten enzo (het uur van verkennen staat op de brief die je krijgt met je nummer). Je gaat je boekje afgeven aan het secretariaat.